ΜΑΣΑΖ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΠΟΔΙΑ

Posted by on May 27, 2014

mymassage 9484

Τι ακριβώς είναι η κυτταρίτιδα; Σύμφωνα με την αισθητικό κ. Ιωάννα Κουκιά, «Κυτταρίτιδα ονομάζεται η διήθηση (στράγγισμα, φιλτράρισμα) του συνδετικού ιστού με λιπαρές ουσίες, οι οποίες έχουν την τάση να σκληραίνουν. Είναι, δηλαδή, σωροί λίπους και νερού σταθεροποιημένοι με υποδόριο ιστό. Εμφανίζεται με πολλές όψεις και ποικίλλει κατά περιοχές. Τα αίτιά της είναι τοξικής προέλευσης». Αυτό σημαίνει πως ο οργανισμός δεν αποβάλλει κανονικά τα απορρίμματά του (από τους νεφρούς και τους ιδρωτοποιούς αδένες), με αποτέλεσμα αυτά να παραμένουν στο σώμα και να εναποτίθενται στον κυτταρικό ιστό. Με τον καιρό, τα σημεία του ιστού στα οποία έχουν τοποθετηθεί τα «απορρίμματα» σκληραίνουν. Τότε έρχεται η λέμφος (μεσοκυττάριο υγρό που μεταφέρει τα λίπη από τα εντερικά τοιχώματα) που προσπαθεί να διαλύσει τις τοξίνες που βρίσκονται εκεί, με αποτέλεσμα ο συνδετικός ιστός να παχαίνει, να διατείνεται και να σχηματίζεται όζος.

 

Τα βασικά αίτια της κυτταρίτιδας Σύμφωνα με την αισθητικό, τα κύρια αίτια εμφάνισης της κυτταρίτιδας, τα οποία αφορούν τόσο τα αδύνατα όσο και τα υπέρβαρα άτομα είναι τόσο γονιδιακά (κληρονομικά) όσο και περιβαλλοντικά :

-οι φλεγμονώδεις και τοξικές καταστάσεις (το κάπνισμα, η κατάχρηση οινοπνεύματος, το μη ελεγχόμενο στρες)

-οι διαταραχές του εντέρου (η μείωση του μεταβολισμού)

 -η ζωή σε μολυσμένη ατμόσφαιρα και η μη κανονική λήψη οξυγόνου

-η πλούσια σε λιπαρές ουσίες διατροφή (ιδιαίτερα σε ζωικά λίπη)

 -η ηπατική ανεπάρκεια, η ενδεχόμενη ανωμαλία ενδοκρινών αδένων-ιδιαίτερα του θυρεοειδή- αλλά και η ύπαρξη αρμονικών ανακατατάξεων, π.χ. η εφηβεία, η εγκυμοσύνη, η γαλουχία, η εμμηνόπαυση.

 -η εναλλαγή περιόδων στερητικής «δίαιτας» και «χαλάρωσης» και η ελάττωση της σωματικής δραστηριότητας.

 -οι διαταραχές των φλεβών και των λεμφαγγείων, οι οποίες ενισχύουν την αποθήκευση του λίπους (λιπογένεση) και την κινητοποίησή του (λιπόλυση).

Αλλάζοντας τον τρόπο ζωής μας Γνωρίζοντας τα αίτια της κυτταρίτιδας αντιλαμβανόμαστε ότι με μικρές ή μεγαλύτερες αλλαγές στον τρόπο ζωής μας έχουμε την δυνατότητα σε μεγάλο βαθμό να την επηρεάσουμε και τελικά να την μειώσουμε. «Η σωστή προσέγγιση στο πρόβλημα της κάθε γυναίκας πρέπει να γίνεται εξατομικευμένα και λαμβάνοντας υπ’όψιν όλους τους παραπάνω παράγοντες», λέει ο Δρ. Γεώργιος Πανοτόπουλος, Παθολόγος-Διατροφολόγος, ο οποίος εξηγεί ότι η διατροφή παίζει μεν σημαντικό ρόλο αλλά δεν επαρκεί ως λύση. Είναι όμως μία σημαντική αρχή.

Ακόμα: Η σωστή σωματική άσκηση είναι ο δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας στη μείωση της κυτταρίτιδας. Με τον όρο «σωστή» εννοούμε την άσκηση που ενεργοποιεί τους ιδρωτοποιούς αδένες, οι οποίοι αποβάλλουν τις τοξίνες, και αυτή είναι η έντονη αερόβια άσκηση, η οποία θα πρέπει να πραγματοποιείται συστηματικά, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Τέτοιες μορφές άσκησης είναι το έντονο περπάτημα με εναλλαγές σε τρέξιμο, το κολύμπι, η χρήση του ελλειπτικού μηχανήματος, ενώ ιδιαίτερος λόγος γίνεται τελευταία για την διαλειμματική άσκηση, κατά την οποία η ένταση εναλλάσσεται από χαμηλή σε υψηλή κ.ο.κ. Ένας έμπειρος personal trainer μπορεί να καθοδηγήσει την γυναίκα σε τέτοιες ασκήσεις και ιδιαίτερα σε αυτές που δίνουν έμφαση στους μηρούς και τους γλουτούς, εκεί όπου εστιάζεται το πρόβλημα.

Λεμφικό μασάζ:Το μασάζ αυτό, γίνεται από εξειδικευμένο επαγγελματία και έχει στόχο την αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος, τη διάλυση του λίπους καθώς και την τόνωση του μυϊκού συστήματος!

Θεωρείται ευεργετικό και εξαιρετικά αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας, αφού αποσκοπεί στην αποσυμφόρηση της λέμφου από τις τοξίνες και τις άχρηστες ουσίες, θα πρέπει όμως να τονίσουμε πως το λεμφικό μασάζ αντενδείκνυται σε περιπτώσεις ανθρώπων με: άσθμα, θρομβοφλεβίτιδα  (κίνδυνος  πνευμονικής εμβολής), καρκίνος και όγκοι, εκζέματα και δερματοπάθειες των άκρων με οιδήματα, καρδιακή ανεπάρκεια (κίνδυνος πνευμονικού οιδήματος), οξείες βακτηριακές φλεγμονές.
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις θα έχει καταπληκτικά αποτελέσματα μια και τα υγρά του σώματος δεν θα λιμνάζουν, οι τοξίνες θα φεύγουν και τα λιποκύτταρα δεν θα έχουν κανένα λόγο να συσσωρευτούν.
Για να φανεί αποτέλεσμα χρειάζονται πε­ρισσότερες από 12 συνεδρίες, οι οποίες διαρκούν συνήθως

30-45 λεπτά

– Πόσο συχνά πρέπει να κάνω λεμφικό μασάζ;

– Κάθε μέρα είναι το καλύτερο. Αλλά αν θεωρείς το κόστος μεγάλο, θα δεις αποτελέσματα και με δύο φορές την εβδομάδα.

– Κάθε πότε πρέπει να το επαναλαμβάνω;

– Αφού ολοκληρώσεις το μασάζ, καλό είναι να διατηρήσεις το αποτέλεσμα κάνοντας 2 μασάζ μέσα στο μήνα. Και φυσικά, να επανέλθεις δυναμικά έπειτα από ένα χρόνο.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *